Mittwoch, 16. April 2008

Schloss, palace, château, صنم, قصر

میگن دنیا مال عاشقهاست! عاشقها هم که همه میدانند دیوانه هستند. ولی خوب فکر میکنم اشتباه مکنند, دنیا مال پول هستش و قدرت و کلاهبردارها! یعنی دنیا به دست پولدارها و قدرتمندها میچرخد و دنیا هم مال آنهاست. اکثرشان هم که کلاهبردار و جانی هستند(از انسانهائی که در این دسته نیستند پوزش میخواهم). یکسری دیوانه هم جمع شدند و میگویند, دنیا مال عاشقهاست, ها ها ها! حالا نظر شما چی هست؟ این هم یک شعر برای( صنم) دیوانه ها. این سئوال پایین را لطفأ از ژرفای قلب به خود جواب بدهید
* * دوست داشتید این قصر بالا مال شما بود؟
*
خواستم باشی تو یارم ای صنم اما نشد --- تا شود به روزگارم ای صنم اما نشد
جلوه گرسازی برایم زیر وبالای جهان --- تا که کام دل برآرم ای صنم اما نشد
پرده برگیری زروی ماهت ای سیمین عذار --- مهربان باشی کنارم ای صنم اما نشد
دوش هنگام سحر در ترک از میخانه ها --- هرچه گفتم خاکسارم ای صنم اما نشد
سعی کردم تا شوم من بی تفاوت بعشق تو --- جدیت کردم بکارم ای صنم اما نشد
گرچه صدها دلخوشی باشد بجز سودای تو --- تا بود صبر و قرارم ای صنم اما نشد
دوری جانان کند رخساره را زرد ونحیف --- بر تحمل سعی دارم ای صنم اما نشد
خواستم تا نور رخسارت کند روشن دلم --- به شود حال نزارم ای صنم اما نشد
همچو آن یار انا الحقگو برای دوستی ---- تا برند بالای دارم ای صنم اما نشد
گفتمش سازم زهجرت با رقیبان آشتی --- تا کنارت سرگزارم ای صنم اما نشد
هرچه کردم من نصیحت این دل شوریده را --- کن فراموش این نگارم ای صنم اما نشد
خواب راحت بر دو چشم ماهرمسکین نرفت --- رحم کن بر دل زارم ای صنم اما نشد
-----
*

1 Kommentar:

Khorshid-Khanoom's Note hat gesagt…
Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.